نامه همواره یکی از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات بوده است. با افزایش روزافزون استفاده از پست الکترونیک (email) این ابزار به شیوه اثربخشی برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است. تبلیغات از طریق پست الکترونیک ابزار مقرون به صرفه ای است که از نرخ پاسخگویی بالایی نیز برخوردار است. همچنین این ابزار موجب وفاداری مشتریان و نیز موجب تقویت نام تجاری میشود، ضمن اینکه در جذب و نگهداری مشتریان نیز ابزار بسیار کارآمدی است.
تعداد ایمیل: ۲۳۵ ایمیل
فرمت: excel/not
ویژه:سایت ها و شرکت های تبلیغات/شرکت های مرتبط با عکاسی