شما اینجائید:خانه»پایان نامه»دانلود پایان نامه مقایسه تأثیر روش های آموزشی مبتنی بر اصول سنتی و سازنده گرایی با توجه به سطوح روانی- حرکی بلوم بر یادگیری دانش آموزان سال ششم ابتدایی در درس علوم تجربی
دانلود پایان نامه مقایسه تأثیر روش های آموزشی مبتنی بر اصول سنتی و سازنده گرایی با توجه به سطوح روانی- حرکی بلوم بر یادگیری دانش آموزان سال ششم ابتدایی در درس علوم تجربی
دانلود پایان نامه مقایسه تأثیر روش های آموزشی مبتنی بر اصول سنتی و سازنده گرایی با توجه به سطوح روانی- حرکی بلوم بر یادگیری دانش آموزان سال ششم ابتدایی در درس علوم تجربی
علوم تجربی یکی از دانش ها و معرفت های بشری است که یافته های آن از راه مشاهده و آنجام آزمایش به دست می آید و ملاک یا معیار درستی آنها، انطباق داشتن با مشاهدات تجربی است. هدف از آموزش علوم تجربی، آموزش پدیده هایی است که در زندگی روزانه مشاهده می شوند. دانش آموزان با کسب آگاهی و مهارت لازم در زمینه های مختلف علوم تجربی، قادر خواهند بود تا در زندگی خود تصمیمات منطقی و آگاهانه بگیرند، و همچنین فراگیری علوم تجربی به دانش آموزان کمک می کند تا روش های شناخت دنیای اطراف خود را بهبود بخشند(خندقی و زرقانی،۱۳۹۰).
مقطع: کارشناسی/کارشناسی ارشد
تعدا صفحه: ۱۳۰ صفحه
پرسشنامه: محقق ساخته
نوع فایل: word
همراه با پکیج آموزشی دو روش تدریس سنتی و سازنده گرایی برای درس علوم تجربی