سه شنبه , ۳ خرداد ۱۴۰۱
  • پشتیبانی

تک دانشجو

  • رشته‌ها
    • رشته برق
    • رشته پزشکی
    • رشته کامپیوتر
    • رشته ادبیات
    • رشته اقتصاد
    • رشته تاریخ
    • رشته تربیت بدنی
    • رشته الاهیات
    • رشته جامعه شناسی
    • رشته جغرافیا
    • رشته حسابداری
    • رشته حقوق
    • رشته روانشناسی
    • رشته زبان انگلیسی
    • رشته صنایع غذایی
    • رشته علوم اجتماعی
    • رشته علوم تربیتی
    • رشته علوم سیاسی
    • رشته مدیریت
    • رشته مدیریت بازرگانی
    • رشته مدیریت صنعتی
    • رشته مشاوره
    • رشته مهندسی عمران
    • رشته پزشکی
    • رشته کتابداری
  • ترجمه
  • مقالات
  • پاورپوینت
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • کارگاه
  • کتاب
  • پروپوزال
  • پروژه
  • دانلود رایگان
از دست ندهید
  • فروش بیش از ۱۸۰۰۰ ایمیل مرتبط با رشته روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی
  • پرسشنامه تاثیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی و سطح تولید
  • سیاهه خشم نواکو (AI) (مقیاس پرخاشگری نواکو)
  • پرسشنامه ارتقای عملکرد سازمانی از طریق فراموشی سازمانی هدفمند
  • دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت
  • پایان نامه بررسی رابطه عوامل اجتماعی موثربر یادگیری جرم در بین زندانیان
  • پرسشنامه مقیاس انگیزه تأیید (AMS)
  • مقیاس اتیسم بر بزرگسالان
شما اینجائید:خانه » پایان نامه » دانلود پایان نامه مقایسه تأثیر روش های آموزشی مبتنی بر اصول سنتی و سازنده گرایی با توجه به سطوح روانی- حرکی بلوم بر یادگیری دانش آموزان سال ششم ابتدایی در درس علوم تجربی

دانلود پایان نامه مقایسه تأثیر روش های آموزشی مبتنی بر اصول سنتی و سازنده گرایی با توجه به سطوح روانی- حرکی بلوم بر یادگیری دانش آموزان سال ششم ابتدایی در درس علوم تجربی

تاریخ ارسال: آذر ۱۶, ۱۳۹۴ در پایان نامه, پرسشنامه, رشته روانشناسی, رشته علوم اجتماعی, رشته علوم تربیتی, رشته مشاوره ۰
دانلود پایان نامه مقایسه تأثیر روش های آموزشی مبتنی بر اصول سنتی و سازنده گرایی با توجه به سطوح روانی- حرکی بلوم بر یادگیری دانش آموزان سال ششم ابتدایی در درس علوم تجربی
  • 0.00 / 5 5
  • 1 / 5
  • 2 / 5
  • 3 / 5
  • 4 / 5
  • 5 / 5
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

images (17)

علوم تجربی یکی از دانش ها و معرفت های بشری است که یافته های آن از راه مشاهده و آنجام آزمایش به دست می آید و ملاک یا معیار درستی آنها، انطباق داشتن با مشاهدات تجربی است. هدف از آموزش علوم تجربی، آموزش پدیده هایی است که در زندگی روزانه مشاهده می شوند. دانش آموزان با کسب آگاهی و مهارت لازم در زمینه های مختلف علوم تجربی، قادر خواهند بود تا در زندگی خود تصمیمات منطقی و آگاهانه بگیرند، و همچنین فراگیری علوم تجربی به دانش آموزان کمک می کند تا روش های شناخت دنیای اطراف خود را بهبود بخشند(خندقی و زرقانی،۱۳۹۰).

مقطع: کارشناسی/کارشناسی ارشد

تعدا صفحه: ۱۳۰ صفحه 

پرسشنامه: محقق ساخته 

نوع فایل: word

همراه با  پکیج آموزشی دو روش تدریس سنتی و سازنده گرایی برای درس علوم تجربی

برای دانلود فهرست مطالب اینجا را کلیک نمائید.

50000 تومان – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
برچسبها
اجرای عمل بدون کمکادگیریارزشیابیاصول سازنده گرایی در تعلیم و تربیتاصول سنتی و سازنده گراییالگوی تدریس ساخت گراییاهمیت آموزش علوم تجربی در مقطع دبستانپایان نامهپرسشنامه ارزیابی اثر گذاری روش تدریس سازنده گراپرسشنامه ارزیابی اثرگذاری روش تدریستأثیر روش های آموزشی مبتنی بر اصول سنتی و سازنده گرایی با توجه به سطوح روانی- حرکی بلوم بر یادگیری دانش آموزان سال ششم ابتدایی در درس علوم تجربیتعریف تدریستعریف سازنده گراییتوصیفدانلود پایان نامهدانلود پایان نامه مقایسه تأثیر روش های آموزشی میتنی بر اصول سنتی و سازنده گرایی با توجه به سطوح روانی- حرکی بلوم بر یادگیری دانش آموزان سال ششم ابتدایی در درس علوم تجربیدرگیر کردندقت در عملرسشنامه ارزیابی اثرگذاری روش تدریس سنتیرویکردهای اصلی سازنده گراییسازنده گراییسازنده گرایی اجتماعیسازنده گرایی انتقادیسازنده گرایی بدیهیسطوح یادگیری در حیطة روانی - حرکتیسطوح یادگیری در حیطة شناختیسطوح یادگیری در حیطة عاطفیشرح و بسط(گسترش)طبقه بندی اهداف آموزشیطیقه بندی اهداف آموزشی بر اساس دیدگاه بلومظریه یادگیری شناختی(شناخت گرایی)عادی شدن عملعلوم تجربیکارشناسی/کارشناسی ارشدکاوشمشاهده و تقلیدمعلم و اهمیت کاربرد روش سازنده گراییمقایسه تأثیر روش های آموزشی میتنی بر اصول سنتی و سازنده گرایی با توجه به سطوح روانی- حرکی بلوم بر یادگیری دانش آموزان سال ششم ابتدایی در درس علوم تجربیمقایسه تدریس مبتنی بر روش سازنده گرایی و سنتینظریه ساخت گرایینظریه های یادگیرینظریه های یادگیری رفتاری(رفتارگرایی)هماهنگی حرکات
tweet
دانلود پکیج آموزشی و تحقیقاتی در مورد اختلال سلوک
پرسشنامه جهت گیری هدفی در ورزش (TEOSQ)

درباره تک دانشجو

مطالب مرتبط

  • پرسشنامه تاثیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی و سطح تولید

    پرسشنامه تاثیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی و ...

    مرداد ۷, ۱۳۹۵

  • سیاهه خشم نواکو (AI) (مقیاس پرخاشگری نواکو)

    سیاهه خشم نواکو (AI) (مقیاس پرخاشگری نواکو)

    تیر ۲, ۱۳۹۵

  • پرسشنامه ارتقای عملکرد سازمانی از طریق فراموشی سازمانی هدفمند

    پرسشنامه ارتقای عملکرد سازمانی از طریق فراموشی ...

    تیر ۲, ۱۳۹۵

  • دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت

    دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت ...

    خرداد ۳۱, ۱۳۹۵

یک نظر بدهید

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.

جستجو

پشتیبانی

راههای پشتیبانی:
1- تماس تلفنی 09369767103
2- آنلاین
3- تلگرام

انجام پروژه های دانشجویی

گروه وب سایت تک دانشجو انجام پروژه های دانشجویان عزیز را در تمامی رشه ها پذیرا می باشد لطفا در این زمینه با فرستادن ایمیل با ما در تماس باشید

سبد خرید

تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0

  • سبد خریدتان خالی است.
  • کل: 0 تومان
  • پرداخت

نوشته‌های تازه

  • پرسشنامه تاثیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی و سطح تولید
  • سیاهه خشم نواکو (AI) (مقیاس پرخاشگری نواکو)
  • پرسشنامه ارتقای عملکرد سازمانی از طریق فراموشی سازمانی هدفمند
  • دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت
  • پایان نامه بررسی رابطه عوامل اجتماعی موثربر یادگیری جرم در بین زندانیان

آخرین دیدگاه‌ها

  • تک دانشجو در دانلود کارگاه درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT- ویژه متخصصین/جلسه اول
  • تک دانشجو در پشتیبانی
  • تک دانشجو در پشتیبانی
  • maryam در پشتیبانی
  • Sahar salehi در دانلود کارگاه درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT- ویژه متخصصین/جلسه اول

بایگانی

  • مرداد ۱۳۹۵ (۱)
  • تیر ۱۳۹۵ (۲)
  • خرداد ۱۳۹۵ (۱۰)
  • بهمن ۱۳۹۴ (۱۱)
  • دی ۱۳۹۴ (۴۳)
  • آذر ۱۳۹۴ (۴۰)
  • آبان ۱۳۹۴ (۲۰۷)
  • مهر ۱۳۹۴ (۳۳۷)
  • شهریور ۱۳۹۴ (۳۵۴)
  • مرداد ۱۳۹۴ (۲۳۲)
  • تیر ۱۳۹۴ (۱۴)
  • اسفند ۱۳۹۳ (۳)

دسته‌ها

  • ایمیل
  • بروشور
  • پاورپوینت
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروپوزال
  • ترجمه
  • دسته‌بندی نشده
  • رشته ادبیات
  • رشته اقتصاد
  • رشته الاهیات
  • رشته الهیات
  • رشته برق
  • رشته پزشکی
  • رشته تاریخ
  • رشته تربیت بدنی
  • رشته جامعه شناسی
  • رشته جغرافیا
  • رشته حسابداری
  • رشته حقوق
  • رشته روانشناسی
  • رشته زبان انگلیسی
  • رشته صنایع غذایی
  • رشته علوم اجتماعی
  • رشته علوم تربیتی
  • رشته علوم سیاسی
  • رشته کامپیوتر
  • رشته کتابداری
  • رشته مدیریت
  • رشته مدیریت بازرگانی
  • رشته مدیریت صنعتی
  • رشته مشاوره
  • رشته مهندسی عمران
  • فرم ها
  • فلسفه
  • کارگاه
  • کتاب
  • کنکور
  • مقالات
  • twitter
  • googleplus
© Copyright 2015, All Rights Reserved.