یکشنبه , ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
  • پشتیبانی

تک دانشجو

  • رشته‌ها
    • رشته برق
    • رشته پزشکی
    • رشته کامپیوتر
    • رشته ادبیات
    • رشته اقتصاد
    • رشته تاریخ
    • رشته تربیت بدنی
    • رشته الاهیات
    • رشته جامعه شناسی
    • رشته جغرافیا
    • رشته حسابداری
    • رشته حقوق
    • رشته روانشناسی
    • رشته زبان انگلیسی
    • رشته صنایع غذایی
    • رشته علوم اجتماعی
    • رشته علوم تربیتی
    • رشته علوم سیاسی
    • رشته مدیریت
    • رشته مدیریت بازرگانی
    • رشته مدیریت صنعتی
    • رشته مشاوره
    • رشته مهندسی عمران
    • رشته پزشکی
    • رشته کتابداری
  • ترجمه
  • مقالات
  • پاورپوینت
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • کارگاه
  • کتاب
  • پروپوزال
  • پروژه
  • دانلود رایگان
از دست ندهید
  • فروش بیش از ۱۸۰۰۰ ایمیل مرتبط با رشته روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی
  • پرسشنامه تاثیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی و سطح تولید
  • سیاهه خشم نواکو (AI) (مقیاس پرخاشگری نواکو)
  • پرسشنامه ارتقای عملکرد سازمانی از طریق فراموشی سازمانی هدفمند
  • دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت
  • پایان نامه بررسی رابطه عوامل اجتماعی موثربر یادگیری جرم در بین زندانیان
  • پرسشنامه مقیاس انگیزه تأیید (AMS)
  • مقیاس اتیسم بر بزرگسالان
شما اینجائید:خانه » پرسشنامه » پرسشنامه یوزرلن (پرسشنامه بررسی قابلیت استفاده سیستم های آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (۲۰۱۰))

پرسشنامه یوزرلن (پرسشنامه بررسی قابلیت استفاده سیستم های آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (۲۰۱۰))

تاریخ ارسال: مهر ۱۲, ۱۳۹۴ در پرسشنامه, رشته جامعه شناسی, رشته روانشناسی, رشته علوم اجتماعی, رشته علوم تربیتی, رشته مدیریت, رشته مدیریت بازرگانی, رشته مدیریت صنعتی, رشته مشاوره ۰
پرسشنامه یوزرلن (پرسشنامه بررسی قابلیت استفاده سیستم های آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (۲۰۱۰))
  • 0.00 / 5 5
  • 1 / 5
  • 2 / 5
  • 3 / 5
  • 4 / 5
  • 5 / 5
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
images (17)
هدف: ارزیابی قابلیت استفاده سیستم ها ی آموز ش الکترونیکی از ابعاد مختلف (جلوگیری از خطا، قابلیت مشاهده، انعطاف پذیری، مدیریت دوره، تعامل، بازخورد و کمک، دسترس پذیری، ثبات و کارکردی بودن، راهبردهای سنجش، قابلیت حافظه ای، تمامی تداشتن، زیبایی ظاهری و کاهش دوباره کاری)
تعداد سوال: ۳۶
تعداد بعد: ۱۲
شیوه نمره گذاری: دارد
روایی و پایایی: دارد
منابع:‌ دارد
نوع فایل: word 2007
3500 تومان – خرید نهایی کردن خرید مورد به سبد خرید اضافه شد
برچسبها
docآموزش الكترونيكيابعاد پرسشنامه يوزرلن (پرسشنامه بررسي قابلیت استفاده سیستم هاي آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (2010))الكترونيكپرسشنامه مديريت الكترونيكپرسشنامه يوزرلن (پرسشنامه بررسي قابلیت استفاده سیستم هاي آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (2010))تک دانشجوخريد پرسشنامه يوزرلن (پرسشنامه بررسي قابلیت استفاده سیستم هاي آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (2010))دانشجودانلود پرسشنامه يوزرلن (پرسشنامه بررسي قابلیت استفاده سیستم هاي آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (2010))دانلود رايگان پرسشنامه يوزرلن (پرسشنامه بررسي قابلیت استفاده سیستم هاي آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (2010))سایت تک دانشجوشيوه نمره گذاري پرسشنامه يوزرلن (پرسشنامه بررسي قابلیت استفاده سیستم هاي آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (2010))فايل ورد پرسشنامه يوزرلن (پرسشنامه بررسي قابلیت استفاده سیستم هاي آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (2010))منبع پرسشنامه يوزرلن (پرسشنامه بررسي قابلیت استفاده سیستم هاي آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (2010))مولفه هاي پرسشنامه يوزرلن (پرسشنامه بررسي قابلیت استفاده سیستم هاي آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (2010))نمره دهي پرسشنامه يوزرلن (پرسشنامه بررسي قابلیت استفاده سیستم هاي آموزش الکترونیکی اوزتکین و همکاران (2010))هدف: ارزیابی قابلیت استفاده سیستم ها ي آموز ش الکترونیکی از ابعاد مختلف (جلوگیري از خطا، قابلیت مشاهده، انعطاف پذیري، مدیریت دوره، تعامل، بازخورد و کمک، دسترس پذیري، ثبات و کارکردي بودن، راهبردهاي سنجياديگري الكترونيكييوزرلن
tweet
پرسشنامه توانایی فردی در جمعیت کاری ایران (نسخه فارسی CIS)
مقیاس ادراک بیمار از همدلی پزشک جفرسون (JSPPPE)

درباره تک دانشجو

مطالب مرتبط

  • پرسشنامه تاثیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی و سطح تولید

    پرسشنامه تاثیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی و ...

    مرداد ۷, ۱۳۹۵

  • سیاهه خشم نواکو (AI) (مقیاس پرخاشگری نواکو)

    سیاهه خشم نواکو (AI) (مقیاس پرخاشگری نواکو)

    تیر ۲, ۱۳۹۵

  • پرسشنامه ارتقای عملکرد سازمانی از طریق فراموشی سازمانی هدفمند

    پرسشنامه ارتقای عملکرد سازمانی از طریق فراموشی ...

    تیر ۲, ۱۳۹۵

  • پرسشنامه مقیاس انگیزه تأیید (AMS)

    پرسشنامه مقیاس انگیزه تأیید (AMS)

    خرداد ۲۰, ۱۳۹۵

یک نظر بدهید

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.

جستجو

پشتیبانی

راههای پشتیبانی:
1- تماس تلفنی 09369767103
2- آنلاین
3- تلگرام

انجام پروژه های دانشجویی

گروه وب سایت تک دانشجو انجام پروژه های دانشجویان عزیز را در تمامی رشه ها پذیرا می باشد لطفا در این زمینه با فرستادن ایمیل با ما در تماس باشید

سبد خرید

تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0

  • سبد خریدتان خالی است.
  • کل: 0 تومان
  • پرداخت

نوشته‌های تازه

  • پرسشنامه تاثیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی و سطح تولید
  • سیاهه خشم نواکو (AI) (مقیاس پرخاشگری نواکو)
  • پرسشنامه ارتقای عملکرد سازمانی از طریق فراموشی سازمانی هدفمند
  • دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت
  • پایان نامه بررسی رابطه عوامل اجتماعی موثربر یادگیری جرم در بین زندانیان

آخرین دیدگاه‌ها

  • تک دانشجو در دانلود کارگاه درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT- ویژه متخصصین/جلسه اول
  • تک دانشجو در پشتیبانی
  • تک دانشجو در پشتیبانی
  • maryam در پشتیبانی
  • Sahar salehi در دانلود کارگاه درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد ACT- ویژه متخصصین/جلسه اول

بایگانی

  • مرداد ۱۳۹۵ (۱)
  • تیر ۱۳۹۵ (۲)
  • خرداد ۱۳۹۵ (۱۰)
  • بهمن ۱۳۹۴ (۱۱)
  • دی ۱۳۹۴ (۴۳)
  • آذر ۱۳۹۴ (۴۰)
  • آبان ۱۳۹۴ (۲۰۷)
  • مهر ۱۳۹۴ (۳۳۷)
  • شهریور ۱۳۹۴ (۳۵۴)
  • مرداد ۱۳۹۴ (۲۳۲)
  • تیر ۱۳۹۴ (۱۴)
  • اسفند ۱۳۹۳ (۳)

دسته‌ها

  • ایمیل
  • بروشور
  • پاورپوینت
  • پایان نامه
  • پرسشنامه
  • پروپوزال
  • ترجمه
  • دسته‌بندی نشده
  • رشته ادبیات
  • رشته اقتصاد
  • رشته الاهیات
  • رشته الهیات
  • رشته برق
  • رشته پزشکی
  • رشته تاریخ
  • رشته تربیت بدنی
  • رشته جامعه شناسی
  • رشته جغرافیا
  • رشته حسابداری
  • رشته حقوق
  • رشته روانشناسی
  • رشته زبان انگلیسی
  • رشته صنایع غذایی
  • رشته علوم اجتماعی
  • رشته علوم تربیتی
  • رشته علوم سیاسی
  • رشته کامپیوتر
  • رشته کتابداری
  • رشته مدیریت
  • رشته مدیریت بازرگانی
  • رشته مدیریت صنعتی
  • رشته مشاوره
  • رشته مهندسی عمران
  • فرم ها
  • فلسفه
  • کارگاه
  • کتاب
  • کنکور
  • مقالات
  • twitter
  • googleplus
© Copyright 2015, All Rights Reserved.